BeN97

Formás, okos, minden érintésemre reagál, és nem a barátNőm, de azért magamévá teszem az N97tem.

Friss topikok

  • gerojudit: Fél éve használom a telefont. Egy dolgot nem tudok a szoftverfrissítés után újraéleszteni. Hátha v... (2010.04.02. 17:03) Első bejegyzés
  • Fandor: jaja, engem is az új fw utáni élet érdekelne, meg a sebesség igazi használat közben, amikor már va... (2009.07.08. 21:10) Szenzitív lélek
  • Fandor: gratulálok a bloghoz, nagyon jó ötlet! most, illetve a következő 3 hónapban gondolkodom telefoncs... (2009.06.26. 16:56) Fotóvideó szakkör - második felvonás

Linkblog

Archívum

Fészbúk

Ben24 2009.06.13. 22:10

Ha azt mondom, hogy Social Networking, vagy hogy közösségi hálózat, 10-ből legalább 7-8 emberke merev, értetlen tekintettel néz vissza rám. Ha azt mondom, hogy iwiw, na az már más: ezzel a hungarikumnak tekinthető netes barátkereső és kapcsolatápoló szolgáltatással manapság már mindenki tisztában van. Olyannyira, hogy néhány hete még édesanyám is beregisztrálta magát, akitől mindeddig fényévnyi távolságra volt az iwiw, de persze azért egyszer már elkérte az accountom adatait, hogy rajtam keresztül titokban azért ő is fürkészni tudja az ismerőseit. Na de most nem is ez a lényeg, hanem hogy tapadjon a bélyeg, vagyis, hogy a zsírúj Nokia N97-em egy vérbeli ˝szósöl netvörking˝ mobiltelefon. A telcsin már alaphelyzetben ott figyel a Facebook alkalmazás, vagyis igazi kulcsrakész közösségi hálózat támogatást kapunk. A Facebookot talán már nem szükséges bemutatnom, hiszen ez gyakorlatilag ugyanolyan, mint az iwiw, csak éppen világméretű, vagyis sokkal több felhasználóval bír. Bevallom a Facebook még nekem is új, mint fiatal apukának a hajnali kétóránkénti gyereksírás, de persze nem ördöngösség a használata, csak kár, hogy egyelőre kevés magyar ismerőst találtam.

 

 

 

 

Az N97 alapkijelzőjén a sok egyéb widget mellett ott rejtőzik a Facebook sajátja is, melyről egyetlen szempillantás alatt megtudhatom, hogy milyen közösségi üzenetem érkezett, vagy, hogy éppen ki jelölt be engem. Ha az ujjammal rábökök a widgetre, az azonnal betölti az egész kijelzőt és a számítógépen megszokotthoz hasonló interfészt lök az arcomba.

Itt aztán gyakorlatilag minden ugyanúgy megtehető, mint a PC-s Facebookban, legyen szó az üzenetek olvasásáról, a státusz módosításáról, ismerősök kereséséről, új eseményekre történő regisztrálásáról, vagy éppen profilmódosításról. Ha egy új profilképet szeretnék feltölteni, választhatok, hogy az N97 galériájából töltök fel egy fotót, vagy gyorsan fotózok egy új képet, de ezenkívül akár még tagekkel is elláthatom az arra alkalmas felvételeket.

 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ben97.blog.hu/api/trackback/id/tr541183312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dyingsoul 2009.06.14. 15:24:21

Ben, kicsit többet is írhatnál, több bejegyzést a népnek! :DDD
Amúgy eddig semmi negatívumot nem találtál az n97ről? csak pozitivumokat olvasok tőled

Morfologus59 2009.06.15. 09:26:55

Ez a facebook-os alkalmazás nem is hangzik rosszul. Ha elmegyek nyaralni akkor legalább egyből feltudom tölteni a fotókat:)

kamuhore 2009.06.15. 13:38:45

Hát jah, nem rossz de azért a magyar emberek inkább a wiw-hez vannak szokva. Relatíve kevesen használnak még itthon facebookot. De tetszik hogy mennyi mindenben támogatja a telefon ezt az "azonnali adatközlést". Ahol vagy, akkor és ott bármit bárhonnan meg tudj osztani bárkivel.

Tihanyialadar 2009.06.15. 14:41:22

Ha jól tudom, akkor egy másik telefongyártó cég is kacérkodik az ilyen facebook-os alkalmazásokkal kiváncsi vagyok mekkora sikert fognak elérni,illetve, hogy mire fog kiterjedni náluk ez az alkalmazás!

Morfologus59 2009.06.15. 14:47:35

@Tihanyialadar: Az a helyzet hogy én inkább használom a facebookot mint az iwiw-et. Ott legalább a külföldi barátaim is fent vannak!

Tihanyialadar 2009.06.15. 14:51:10

az jó, de én nem is firtattam, hogy melyik a jobb?! Véleményem szerint, ha az iwiw nemzetközi lenne akkor az is belekerülhetne egy-egy telefonba... de mivel a facebook külföldön legalább annyira "a mindennapi élet részévé vált" mint itthon az iwiw ezért simán jó üzleti fogás a telefongyártóknak!

kamuhore 2009.06.15. 15:07:26

@Morfologus59: Hát nekem nem sok külföldi barátom van, de tény hogy odakint a Facebook az ami már a popkultúra része. Mint nálunk a Wiw ahogy Tihanyialadar is írta. Tényleg hülye kérdés de Youtube-támogatás van benne? Gondolom van mert ilyen kalibernél ez már alapfunkció csak eddig nem láttam róla említést...vagy ennyire nem is érdemel?

bokros.gertrud 2009.06.15. 17:25:03

A facebook csak most kezd elterjedni! Szóval elvileg később még hasznosabb lesz

kiskacsa1 2009.06.18. 10:33:40

Ezt a funkciót sztem sokan nem fogják kihasználni de ez nem von le sokat a telefon értékéból :)

trison 2009.06.18. 13:21:43

ha már csak arra használod,hogy feltöltöd a képeket a netre miközben nyaralsz...már megérte belerakni.
..és szerintem elég sok ember kerül ilyen szituációba:)

sziklaszilárd 2009.06.25. 10:20:21

annyi wifis internet kávézó van.
Külföldön sokkal menőbb és elterjedtebb,mint nálunk.Szóval simán lehet szerintem találni.
Mobilinternetet meg én se használnék roamingban..hülye azér' nem vagyok :P

gurken 2009.06.25. 11:47:13

@sziklaszilárd: Ha nincs más bemész 1 MeekDonáldszba, az úgyis van mindenhol:D

süti beállítások módosítása