BeN97

Formás, okos, minden érintésemre reagál, és nem a barátNőm, de azért magamévá teszem az N97tem.

Friss topikok

  • gerojudit: Fél éve használom a telefont. Egy dolgot nem tudok a szoftverfrissítés után újraéleszteni. Hátha v... (2010.04.02. 17:03) Első bejegyzés
  • Fandor: jaja, engem is az új fw utáni élet érdekelne, meg a sebesség igazi használat közben, amikor már va... (2009.07.08. 21:10) Szenzitív lélek
  • Fandor: gratulálok a bloghoz, nagyon jó ötlet! most, illetve a következő 3 hónapban gondolkodom telefoncs... (2009.06.26. 16:56) Fotóvideó szakkör - második felvonás

Linkblog

Archívum

Akksi, szoftver, legénybúcsú

Ben24 2009.06.08. 13:14

Akksi, szoftver, legénybúcsú


Jelentem, túl vagyok az első napokon, és már-már kezdem belakni vadonatúj szerzeményemet, a Nokia N97-et. Az első bejegyzésben taglalt kicsomagolást követően először is alaposan feltöltöttem az akksit és csak azután kapcsoltam be magát a készüléket. Itt jegyezném meg, hogy a Nokia egy igen csak combos akksit szerelt az N97-be, vagyis bízhatok benne, hogy az egyszerűen csak ˝mobil számítógép˝-nek titulált masina nem fog már néhány órás használat után cserbenhagyni. A valós használati időre a későbbiekben még vissza fogok térni, addigra már többet fogok tudni mondani róla Nektek. Egyébként az N97-be ugyanaz az 1500 mAh-s akksi került, mint ami a Nokia E90-ben is van, ami nekem külön öröm, hiszen Béci kollégámnak E90-ese van, és mindig van nála egy tartalék akksi is, amit vészhelyzetben gyorsan lenyúlhatok (ugye Béci? :). A beröffentő gombocska amúgy a felső élre került, amit ha lenyomok, egy finom kis vibrálás jelzi, hogy már éledezik a telcsi. Ezután jöhet egy kis malmozás, mert a bekapcsolási idő egész pontosan 25 másodperc, de tutira biztos, hogy ez később majd csökkeni fog, hiszen az új szoftverek általában mindig felpörgetik az első firmware-rel általában még lassúcska mobilokat. Mondanom sem kell, hogy első körben gyorsan meg is néztem, hogy milyen szoftver van az N97-esemen: rányomtam az alapkijelzőn alul középen lévő, virtuális tárcsázó gombra és bepötyögtem a mágikus *#0000# kódot. Ezek szerint a telcsimen egy bizonyos 10.0.012-es szoftver van, amit szerintem néhány héten belül biztosan frissíthetek majd a Nokia Software Updater-rel, mert tapasztalataim szerint a Nokia egész korrekt terméktámogatást nyújt ezekhez a smartphone-okhoz.

 

Egyébként a sógorom legénybúcsúja remekül sikerült - volt ott minden, mint a búcsúban, de részletekbe most inkább nem mennék bele J Na mindegy a lényeg, hogy Tominak most már Game Over, mint ahogy az újdonsült pólóján is olvasható:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A buli szuper volt, de a pubban szinte alig volt valami pilács, ettől függetlenül az N97-tel lőtt fotók egész jók lettek, köszönhetően a dupla LED-es vakunak. Életemben most először pókereztem és hát szűz kéz szerencsét hoz alapon annak rendje és módja szerint megnyertem a legénybúcsú pókerpartiját! :) Azt hiszem le is töltök majd valami korrekt kis póker programot az N97-re...

 

 

 

 

 

Címkék: teszt nokia póker led vaku legénybúcsú n97

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ben97.blog.hu/api/trackback/id/tr341171351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kandiru 2009.06.11. 12:43:49

A martinis fotó nagyon tuti, komoly minőség, ha ilyeneket készít a gép, akkor tényleg nincs szükség digit. fényképezőmasinára emellett! Gratulálok a győzelemhez, a sógorodnak meg részvétem:D

csuhajja · www.felpenzem.hu 2009.06.11. 14:02:51

Ezeket már azzal a telóval csináltad? Tényleg állat lett, de a party sem lehetett kicsi:D

ateszmatesz 2009.06.11. 14:31:30

Nagyon extrém kinézetűek azok a zsetonok :)

SÖRSÖR 2009.06.11. 15:29:29

Én nem vinném magammal pókerpartira az N97-et, mert még feltenném azt is, ahogy magamat ismerem:S

csuhajja · www.felpenzem.hu 2009.06.11. 15:47:59

@SÖRSÖR: Hát azért az durva lenne, bár hallottam olyat, aki a házát játszotta el...

livi34 2009.06.15. 09:19:02

Szipi Szupi ez a telefon! De jaj nagyon kell majd félteni!!:D

ZöldFásLáma 2009.06.15. 14:59:55

Tényleg meglepően jó képeket készít :O A képek felbontása mekkora?

dandika 2009.06.15. 17:23:23

Vki vegye meg nekem plííííz!:)

trison 2009.06.18. 10:31:09

eddig az összes mobilos fotóról megmondtam,hogy ez telóval készült...de ezekre elsőnek azt hittem,hogy illusztrációk a bejegyzéshez :P
A dupla LED-es vaku mit takar amúgy?

kiskacsa1 2009.06.18. 10:31:53

Nem akarok hülyeséget mondani te valószínűleg olyan 2592 x 1944 pixel körül lesz.

TheBill 2009.06.18. 11:26:28

A dupla ledes azért jó ha jól tudom, mert ugye erős fényt biztosít és sokkalta jobb minőséű képet tudsz vele csinálni szürkületkor illetve sötétben a ledek nyújtotta fénynek köszönhetően.

trison 2009.06.18. 11:40:30

értem értem...de gondolom nem a dupla ledes megoldás miatt ilyen szép a kép hanem a lencse miatt.
Mind1!
Lényeg,hogy szép a kép :)

TheBill 2009.06.18. 11:47:16

Persze,ez csak a szürkületi és éjszakai képek minőségét növeli!

sziklaszilárd 2009.06.25. 09:53:32

nekem is dupla ledes fotózója van a telómnak de nem használom csak este zseblámpának :D
Szerintem se az számít hanem a lencse minősége. Értem én,hogy a led-es megoldás azért kell,hogy este is lehessen fényképet csinálni.
De a szép képhez elsősorban egy jó lencsére van szükség.Ami úgy látom ezesetben adott.

gurken 2009.06.25. 11:23:11

Nagyon szép kép lett a martinis!!!
Eddig azt mondtam hogy minek kamera telóba, de most be kell vallanom hogy ez megdöbbentő!

Pókerre visszatérve, mivel majdnem 1 teljes értékű pc, sztem tölts le valami partypoker-t, vagy fulltiltet...
:)
süti beállítások módosítása